ZWROTY
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
1. Wydrukuj formularz online (link znajduje się poniżej).
2. Zapakuj przesyłkę (dołącz do przesyłki zwrotnej kartkę z numerem zwracanego zamówienia).
3. Wyślij przesyłkę na adres:
Zwroty - EkoButelka.pl
ul. ZGODNA 2/9/6
50-432 Wrocław.
*Koszt przesyłki zwrotu pokryjemy po akceptacji zwrotu.
Sklep zachowuje prawo do rozpakowania i akceptacji zwrotu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie otrzymania zwrotu zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.
Zwrot środków (wartość zamówienia + koszt wysłania zwrotu) nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.
REKLAMACJE
Jeśli chcesz zareklamować produkt:
1. Wypełnij formularz online, podając szczegółowy opis wady (link znajduje się poniżej).
2. Zapakuj przesyłkę (dołącz do przesyłki zwrotnej kartkę z numerem zamówienia).
3. Wyślij przesyłkę na adres:
Reklamacje - EkoButelka.pl
ul. ZGODNA 2/9
50-432 Wrocław
*Koszt przesyłki reklamacji pokryjemy po akceptacji reklamacji
Sklep zachowuje prawo do rozpakowania w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.
Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.
ZWROTY
Jeśli chcesz dokonać zwrotu:
Zwroty - EkoButelka.pl
ul. ZGODNA 2/9/6
50-432 Wrocław. *Koszt przesyłki zwrotu pokryjemy po akceptacji zwrotu.
Sklep zachowuje prawo do rozpakowania i akceptacji zwrotu w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie otrzymania zwrotu zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.
Zwrot środków (wartość zamówienia + koszt wysłania zwrotu) nastąpi maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zwrotu.
REKLAMACJE
Jeśli chcesz zareklamować produkt:
Reklamacje - EkoButelka.pl
ul. ZGODNA 2/9
50-432 Wrocław
*Koszt przesyłki reklamacji pokryjemy po akceptacji reklamacji.
Sklep zachowuje prawo do rozpakowania w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji zostanie przesłane automatycznie na maila podanego przy zamówieniu.
Decyzja ws. reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia reklamacji.